0

Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat je tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om jouw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is jouw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als je vindt dat je niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van Olfit, je niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien je vindt dat jouw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kun je je ongenoegen kenbaar maken aan onze klachtenfunctionaris mevrouw Angelie Zuidam.

Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen via 088-7767575 (dagelijks bereikbaar van 9.00 uur tot 21.00 uur). In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

Hoe en waar kun je jouw klacht indienen?

Je kunt je klacht indienen door het online contactformulier in te vullen.

Tevens kunt u een schriftelijke klacht insturen naar:
Olfit
T.a.v. Mevr. A. Zuidam
Marrewijklaan 14
3201 BH Spijkenisse

Uiteraard kun je jouw klacht ook telefonisch kenbaar maken via 088-7767575.

Je ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht.

Je klacht wordt in behandeling genomen indien:

  • Je de contractant bent, als de klacht gaat over producten of afgenomen diensten;
  • Jouw naam/adres/woonplaats vermeldt staat;

Wij vragen je om zo spoedig mogelijk, het liefst binnen twee maanden, na ontdekking van een gebrek de klacht te melden.

Van wie en wanneer verneem je de uitspraak?

Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor je de uitspraak over jouw klacht hebt ontvangen. Je ontvangt een inhoudelijke reactie van onze klachtenfunctionaris mevrouw A. Zuidam.

Geschillencommissie

Wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing voor je klacht. Bent je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)"